sobota, 29 grudnia 2012

Obrusik na koniec roku ...

Dziekuje  slicznie za wszystkie zyczenia :)
Dzis tak na szybko pokaze Wam ostatnie
dziergadelko tego roku.
Jest to serweta robiona na drucikach 2.5mm
wloczka Maxi.
Wszak robilam juz taka jakis czas temu ,wzorek 
bardzo lubie wiec tym razem powiekszylam ja 
 do rozmiaru malego obrusika.
A oto juz same dziergadelko ,fotki nie za specjalne
ale robione na szybko ;)









 Spogladajac  tak na ostatnie foto doszlam do tego ze wzorek nadaje sie  do zrobienia chusty  ;)
Ale to juz moze na nastepna zime hahaha ;)
A tu dla porownania pokaze Wam serwete, ktora robilam jako pierwsza ,


no i na koniec dla Wszystkich schemacik  ;)
prosze czestujcie sie ;)A ja grzecznie wypije kawusie i pomysle co by tu nowego
zaczac ;



   

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna serwetka;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo delikatna podobać się musi.Osobiście serwet na drutach jeszcze nie dziergałam, ale może odważę się. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta jest cudna :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta,bardzo mi się podobają serwetki robione na drutach,ale jeszcze nie próbowałam robić.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka:)Kolejna rzecz , którą dopisuje do listy rzeczy do zrobienia. Dzięki za schemat. Szczęśliwego Nowego Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna serweta!!! A, że teraz wszędzie chusty królują, to w pierwszej chwili myślałam, że to chusta ;)
    Szczęścia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna zdolnosci Ci tylko pozazdrowscic a dlakogo ta pieknosc pozdrawiam w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Most women get stretch marks at some poіnt in their liνeѕ from obtaining a baby.


    my webpage ... lafabbricadeglispot.it

    OdpowiedzUsuń