czwartek, 22 listopada 2012

Zabawa w ...

Zostalam mile zaskocznona wyroznieniem ,ktore otrzymalam od Dusi z tego bloga .Sprawilo mi ono duzo radosci bo teraz wiem ze to co robie podoba sie komus .A co jeszcze to dzieki takim zabawom poznaje sie duzo nowych blogow .

A to moje odpowiedzi na pytania Dusi ;)
  Synowa czy zięć?    
      odp:oboje 
2 Bieganie czy gimnastyka?
    odp: ja nie sportowa jestem
3 Sylwestra bal czy prywatka ?
  odp:prywatka 
Mieszkanie w bloku czy dom z ogrodem?
  odp:domek z ogrodem
Facet brunet blondyn czy rudy?
  odp:brunet 
6   Kwiaty czy prezent?
  odp:kwiaty
7   Prezent praktyczny czy wyjątkowy?
  odp:od serca
Skąpstwo czy rozrzutność? 
  odp:tak po srodku
Milczenie czy paplanina?
 odp:paplanina przy kawie
10  Prawda czy fałsz?
  odp : prawda
11  Przyjaciel czy przyjaciółka??
  odp:przyjaciolka ;)
dotarlam do konca listy ,fajnie bylo ;)
zapraszam do zabawy kolejne blogi ;)
1 Notatnik dekoratorski   
2 Zamotana Lacrima
3 Plekusy wariactwa 
4 Blanka needlework 
5 Robotki reczne 
6 Moje male robotki 
7 Anielina 
8 Przyjemnosc tworzenia 
9 Hobby Antosi 
10 Welniany ciuszek

Bawcie sie dobrze ;) 
a to sa moje pytania
1 wielkanoc czy wigilia ?
2 kawa czy cacao ,
3 morze czy gory?
4 niebieski czy braz ?
5 po rade  do taty czy mamy ,
6 rower czy auto ?
7 spacer po lesie czy po plazy ?
8 1 czy 3 dzieci ?
9 srebro czy zloto ?
10 druty czy szydelko ?
to by bylo na dzis tyle ,pozdrawiam i zycze milego 
dnia magnolia ;) 
 

12 komentarzy:

  1. Hmmm nie wiem czemu ale nadal nie pokazuje u mnie na blogu że jesteś z blogspota...zapisałam się jako obserwatorka może to pomoże?
    Kochanie ja mam alergię na takie zabawy przepraszam bardzo. Gdybym się w nie bawiła nie było by czasu na dzierganie:)
    Jeny musisz ściągnąć weryfikację obrazkową komatarzy to istna katastrofa:(
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje, lubie zabawy wiec chetnie odpowiem :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, bardzo dziękuję za wyróżnienie. To miłe, że zwróciłaś uwagę też na mój blog, gdy w sieci jest takie mnóstwo świetnych blogów. Jednak mam podobnie jak Lacrima, więc przepraszam, udziału nie wezmę. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie.
    Gratuluję wyróżnienia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że jesteś na bloggerze :)
    mam nadzieję, że teraz Twoje wpisy będę już widziała na bieżąco :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze mnie znalazlas bo na bloxie wszystko mi padlo nie do odzyskania ;)

      Usuń
  6. Magnolia, serdecznie dziękuję za wyróżnienie, ale... ja od jakiegoś już czasu nie biorę udziału w przeróżniastych zabawach blogowych. Myślę, że nie odebranie wyróżnienia nie wpłynie na naszą blogową sympatyczną znajomość.
    Serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz... Z pewnością więcej osób zostawiałoby u Ciebie komentarze, ale masz włączoną weryfikację obrazkową przy pisaniu komentarza. Lacriba powyżej też o tym wspomina. Spróbuj zostawić komentarz u siebie, a będziesz wiedzieć o czym mówię.
    Można to zlikwidować w następujący sposób:
    1. zaloguj sie do swojego bloga
    2. w prawym gornym rogu kliknij na Projekt
    3. otworzy się nowa strona i na samym dole, w pasku po lewej stronie kliknij na Ustawienia
    4. następnie klikasz na Posty i komentarze i tu odszukaj Włącz weryfikację obrazkową i obok tego masz z pewnością ustawione Tak. Kliknij na strzałeczkę obok Tak i wybierz opcję Nie.
    5. w prawym górnym rogu kliknij na Zapisz ustawienia
    6. i od teraz będzie już fajnie.

    Gdyby trzeba było coś jeszcze pomóc to pytaj!
    serdecznie pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antosiu dzkiekuje za wskazowki bo ja jeszcze zielona tu jestem a co do woroznienia to nie ma problemu;) pozdrawiam Cie serdecznie i lece zmagac sie z tym wylaczeniem ;)

      Usuń
    2. Antosiu zrobilam ale czy dobrze to sie okarze
      staralam sie bardzo ;)

      Usuń
  8. Sprawdzam więc czy udało się. Jeżeli komentarz pojawi sie u Ciebie tzn. ze jest ok.

    Wracam spowrotem, niestety weryfikacja obrazkowa jest w dalszym ciagu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antosiu zrobilam ponownie tak jak napisalas kolojno i juz nie wiem co zrobic bo zapisalam tak jak trzeba i u mnie normalnie dziala tylko nie mam pojecia czemu jeszcze ta weryfikacja obrazkowa wyskakuje ;)

      Usuń